תא"ל אפי איתם: "חייבים לעבור תהליך של הדתה"

המהדורה המרכזית 1 Comment on תא"ל אפי איתם: "חייבים לעבור תהליך של הדתה"

תא"ל במיל' אפי איתם לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "אני מעריך שהמלחמה תארך כשנה – שנה וחצי. אנחנו מתקדמים ומכריעים את החמאס שלב אחרי שלב, גם בצפון, אנחנו נגדע את הזרועות של איראן בכל הגבולות שלנו". עוד אמר: "אנחנו חייבים לעבור תהליך של הדתה בכל אידיאולוגיית הלחימה שלנו"

צילום: ויקיפדיה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תא"ל במיל' אפי איתם, התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ואמר: "אנחנו מתקדמים ומכריעים את החמאס שלב אחרי שלב, גם בצפון, אנחנו נגדע את הזרועות של איראן בכל הגבולות שלנו. אני מעריך שהמלחמה תארך כשנה – שנה וחצי".

לדבריו: "בית המשפט העליון הוא מוסד חשוב ואת כל השינויים נצטרך לעשות בהסכמה רחבה. אולי למחלוקת יש חלק במלחמה הנוכחית. בטח בעיתוי".

בהמשך אמר תא"ל איתם: "החמאס נלחם על ירושלים. בכל הסמלים שלהם מופיע אזכור של העיר. טעינו בהערכות האויב ואנחנו צריכים לדעת את האמת. הם חדורים באמונה, נחישות, ומוכנות למות בשביל מה שהם מאמינים בו. אנחנו חייבים לעבור תהליך של הדתה בכל אידיאולוגיית הלחימה שלנו".

ובסיום המלחמה: "נצטרך לערוך חשבון נפש האם ניהלנו נכון את אופיה היהודי של מדינת ישראל. נצטרך להחזיר את הזהות היהודית לכולנו אבל בשותפות ולא בכיפופי ידיים".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    קצת נאיבי…רק השבוע חשף לנו בג"ץ שוב את פניו המכוערות, כאילו אנחנו לא באמצע מלחמה, במקביל השמאל הישראלי משחיז חרבות ליום שאחרי…והבן אדם מדבר על "הסכמה רחבה" ,הדתה ו"השבת הזהות היהודית בשותפות"